Rabu, 30 November 2011

Pindah sekolah....

    Hari ini dengan rasminya... sahlah debaran aku selama ini.  Sejak ura-ura mengatakan ada pertukaran untuk guru-guru lama yang lebih 15 tahun... aku dah terasa macam nak kena digerakkan..
Tengahari tadi, sebelum aku balik... bertembung dengan ruhaida PK Hem sekolahku... dia yang bagi tahu. Aku ada di sekolah kerana buat kelas tambahan untuk calun SPM kertas PSV... yang akan berlangsung esuk...

      Ke pejabat... semua dah keluar rehat... jadi aku tunggu esuk je.. Khabarnya aku kena tukar ke SMK. Seri Ampang... dekat je dengan rumah...hhehe tapi nak kena daki tangga laa pulak...Mungkin kerana aku dah bersedia, dari segi mental... rasa ok je....  lagi pun, berapa lama nak tunggu di sekolah ni...??? nasib laa ditukarkan pun dekat.. kalau jauh pening juga...

Apa-apa pun.....  di mana saja serupa saja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan