Selasa, 13 Ogos 2013

Gambar hari raya yang tak seberapa..

Aku dan My suami.... kami tak pernah pakai baju sedondon...           


 Tidak dinafikan... kebelakangan ni , aku bukan saja malas menulis. malah nak ambil gambar pun malas... Hari raya baru ni pun, hanya ada beberapa keping gambar saja yang ada ....Tahun bertahun berganti.. kami sekeluarga tak pernah pilih baju sedondon.....( baju sanding kami pun berlainan warna...hehehhehe )
Tapi dalam malas nak bergambar... kadang kadang terhasil gambar gambar lucu sebegini yang terasa sayang nak dibuang... tapi nak masuk facebook tidak laahh.... hahhahaha.
 Si kecik yang dah remaja dah pandai pilih baju melayu sendiri... warna pun pilihan sendiri...Dia tetap anak yang comel...hehhehe
Samada Hakim sedar atau tidak... dah dua tahun berturut dia pilih warna merah....tapi paling malang anak aku yang sulong.. Fakrur Razi ...tahun ni tak pakai baju raya.. sebab tangan bersimen...accident seminggu sebelum raya... makan pun kena berpantang, tak boleh makan pulut, kacang....ermmm tak adalah lemang dan nasi impit...
Tapi paling sempoi anak aku si Faiz... dah laa baju raya tahun ni kena tempah tapi warnanya sama je macam tahun lepas....
gambar dua tahun lepas...


1 ulasan: