Rabu, 21 Mac 2012

Result SPM dah keluar..

    Terus terang aku katakan.. kalau orang tanya result spm sekolah aku sekarang..  sek Menengah
Seri Ampang... memang aku tak tahu... Dari waktu ke tiga aku ke bilik seni hingga balik aku tak ke bilik guru... malah tak jumpa guru-guru lain untuk bertanya..

   Sebenarnya hati aku lebih mengeletek nak tahu result di sekolah lama ..... Kalau diberi izin memang aku akan " fly" ke sana sekejap... tapi apa daya.. aku guru biasa. Akhirnya aku contak sorang dua anak murid yang agak rapat....risik-risik, dapat laa aku tahu ..cuma 5 orang pelajar aku dapat A.. dan ada seorang yang dapat A+... Memang aku dah jangka dia boleh dapat. Dan subjek aku PSVdapat 100 %
...  fuhh lega...

      Cuma aku agak kesal ada sorang dua anak murid aku yang aku harap dapat A tapi tak dapat... cuma dapat B+...apa nak buat.. itu saja yang boleh mereka capai.

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum Uda,

    Tahniah 100 persen with 5 flying colours! Kita dah buat yang terbaik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dekni... tahun ni memang cabarannya besar... akan berdepan dengan situasi baru... tak tahulaa bagaimana nak bertempur dengan pelajar-pelajar terutama dengan yang bermata sepet..
      Kebelakangan ni...dah nampak their true colour...

      Padam
  2. Hi Roslaini, how you doin'? Just dropped by say hello.
    The sekolah tada computer to process the results? Ha ha.
    Have a great week.
    Lee.

    BalasPadam